\
Centrum prasowe Twojej firmy

Centrum prasowe, co to jest ?

Centrum prasowe inaczej zwane również biurem prasowym, to ważna komórka każdej firmy. Duże spółki które są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych (GPW) w Warszawie, mają obowiązek ustawowy aby publikować ważne oświadczenia i zmiany w firmie. Dzięki temu opinia publiczna jest często informowana za pośrednictwem gazet i innych środków masowego przekazu o zmianach w firmie. Odbiorca końcowy, czyta wiadomości z gospodarki to zazwyczaj informacje pochodzące od firm i ich rzeczników.

 

Jak zbudować swoje biuro prasowe ?

Jedną z metod jest dodanie kolejnej podstrony do własnej witryny. Tylko z takim przekazem dotrzemy do bardzo małej liczby osób. Dziennikarze nie mają możliwości monitorowania wszystkich witryn firmowych w poszukiwaniu nowych komentarzy czy oświadczeń. Dlatego warto skorzystać z portalu Centrum Prasowe. Tutaj za darmo każdy przedsiębiorca może zbudować wizytówkę swojej firmy i otworzyć biuro prasowe. Jeśli skorzystasz z tej okazji, Twoje komunikaty prasowe będą wysyłane mailem do dziennikarzy którzy współpracują z Centrum Prasowego. Dzięki takiej stronie masz szanse dotrzeć do większej liczby dziennikarzy niż gdybyś robił to sam.

 

Małe i średnie firmy a biuro prasowe.

Wielu przedsiębiorców z sektora małych i średnich firm uważa że skoro ustawa nie nakazuje prowadzenia biura pasowego to nie trzeba na to tracić czasu. I to właśnie jest poważny błąd. Jeśli właścicielowi zależy na swojej firmie, prowadzi ją zgodnie z najlepszymi praktykami, to na pewno chciałby też skorzystać z darmowej reklamy. Za pomocą komunikatów prasowych możesz dotrzeć do nowych potencjalnych klientów. Biuro prasowe nie musi być prowadzone od razu przez wyspecjalizowanego rzecznika. Wystarczy zapoznać się ze wskazówkami na temat tworzenia treści pod dziennikarzy i stosować w każdym artykule.

 

Jakie mam szanse na dotarcie do dziennikarzy ?

Można na to pytanie odpowiedzieć „Stu procentowe”. Każdego dnia, generowane są listy nowych wpisów i przesyłane na pocztę elektroniczną dziennikarzy którzy współpracują z portalem. W ten prosty sposób możesz uzyskać darmową reklamę w mediach regionalnych lub ogólnopolskich. Dziennikarze poszukują cały czas tematów na które można napisać artykuł. Wystarczy im podać na tacy dobre wiadomości o nowych przejęciach, rozszerzeniu działalności lub zatrudnieniu nowych pracowników, na pewno ktoś skorzysta z takiej informacji do stworzenia artykułu o stanie gospodarki.